تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

تفریحی و سرگرمی در تهران

تفریحی و سرگرمی در تهران همیشه باعث شادی و خوشحالی ما می شود من در تهران همیشه به دنبال جدیدترین مراکز سرگرمی و تفریح هستم و بیشتر وقتم رو صرف خرید می کند چون خرید همیشه به شادی می دهد و باعث شادی  تفریح من میشه امروز اومدم واستون از خاطرات سرگرمی خودم بگم که خیلی به من شور و نشاط می دهد . از همه مهمتر وقتی با دوستانم به گردش می روم خیلی خوشحالم چون اونا من رو سرگرم می کنند و با اونا من همیشه شادم.


دلم تنگ شده . . .

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزاندمشان . . .

برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم . . .

حتی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خیلی دیر شناختمشان . . .

برای بی خیالی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش . . .

خنده هایی که دارم فراموششان می کنم . . .

و برای خودم که حالا دیگر خیلی عوض شده ام...

 

دلتنگی دَرد نیست...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.