تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

تفریح شادی سرگرمی

شعر

برایِ بارِ هزارم می خوانم:

آقای...! قادرم شما را با چهارده شاخه گل سرخ،

یک جلد دیوانِ حافظ و به عددِ سالِ تولدتان، بوسه؛

به ماندن دعوت کنم؟ آیا قادرم؟!!

****************

باران برای کسی تکراری نمیشود. هر وقت ببارد دوست داشتنیست

وتو بارانی......؟

****************

 

تو مثل جوراب منی...

ناراحت نشو...

چون ج :جونمی

و :وجودمی

ر :رفیقمی

ا :آرزومی

ب :بهترینی

****************

  

همین الان از آسمون باهام تماس گرفتن گفتن که زیباترین و قشنگترین فرشتشونو گم کردن اما نترس عزیزم من لوت ندادم.

****************

 

بیم است که سودایت دیوانه کند ما را/ در شهر به بد نامی افسانه کند ما را...

بهر تو ز عقل و دین بیگانه شدم آری / ترسم که غمت از جان بیگانه کند ما را...

" امیرخسرو دهلوی "

****************

 

دیگه روانشناسی جواب نمیده :| باید جانور شناس باشی تا کسیو بشناسی

****************

 

این تیر محبته ♥♥=======>>>>>

پرتاب میکنم بسوی قلبت♡♡♡♡♡

فقط شانست بگیره ایندفعه نشونم درست باشه!!!

چون به هرکی زدم خورده تو چشمش!!! :) ♥♡♥♡

****************

 

دلم با تو دیگه یکی نمیشه

نگو دوسم داری دل دیگه بازیچه نمیشه

خودت خوب میدونی که خود پسندی

خیلی سخته بتونی دل به دل کسی ببندی

****************

 

محبت هایت را شمردم ! درست بود اما این عشقت را پس بگیر ، گوشه ندارد …

****************

 

مجنون که تمام محو لیلی نشود

شایستهٔ انوار تجلی نشود

گفتی که به عشق دل تسلی گردد

عشق آن باشد که دل تسلی نشود

****************

 

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می د

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.